آذین صنعت

فروشگاه اینترنتی آذین صنعت

آذین صنعت

فروشگاه اینترنتی آذین صنعت

فروشگاه اینترنتی آذین صنعت عرضه کننده انواع تجهیزات نظافتی دستگاه کاور کفش، دستگاه واکس، صابون ریز، دست خشک کن

بایگانی
  • ۱
  • ۰

نظافت یکی از مهمترین ارکان جوامع متمدن بشمار میآید.امروزه با توجه به گسترده شدن جوامع شهری کار نظافت اماکن مختلف پیچیده تر و سخت تر شده است.برای کاستن از این پیچیده گی ها و سختی ها انسان شروع به ساختن تجهیزات نظافتی متناسب با اماکن مختلف کرد.استفاده از ابزارهای نظافتی میتواند کار نظافت را بسیار ساده تر و سریع تر کند.شرکت آذین صنعت به عنوان یکی از تولید کننده کان و واردکنندگان تجهیزات نظافتی مفتخر است تا این ابزارها را با بهترین کیفیت و گارانتی به مشتریان عزیز عرضه نماید.در این مقاله به معرفی انواع تجهیزات نظافتی مورد نیاز مشاغل و مکانهای مختلف پرداخته ایم.

برای آشنایی با انواع تجهیزات نظافتی میتوانید ادامه این مقاله را مطالعه نماید.

دستگاه کاور کفش

یکی از معضلات اصلی نظافت انتقال کثیفی از طریق کفش ها میباشد.کفش های ما به عنوان ابزاری که بیشترین تماس را با آلودگی و گرد و غبار دارند میتوانند مهمترین دلیل انتقال آلودگی و کثیفی به اماکن مختلف باشند. بارها برای مسئولین نظافت کننده یک مکان پیش آمده است که بعد از تی کشیدن یک سالن یا اتاق فردی با ورود به آن محدود باعث کثیف شدنش بوسیله کفش هایی که به پا داشته است شده.

دستگاه کاور کفش یکی از ابزارهای مهم برای انتقال این آلودگی ها و کثیفی ها میباشد.این دستگاه ها در قیمت های مختلف به بازار عرضه میشوند.دستگاه کاور کفش انواع مختلفی دارد که میتوان آنها را به دسته بندی های دستگاه کاور کفش اتوماتیک ، دستگاه کاور کفش حرارتی و دستگاه کاور کفش مکانیکی تقسیم کرد.

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

این نوع دستگاه کاور کفش شامل انواع مختلفی میباشد که در بازار موجود میباشند.کارکرد این دستگاه ها یه باین صورت است که از یک خشاب کاور کفش برای آماده کردن کاور کفش استفاده میکنند.پس از قرار گیری خشاب کاور در دستگاه، آن را کشیده و در محل مورد نظر قرار داده و فرد با قرار دادن کفش خود در محل مورد نظر کفش ها را کاور میکند.در تصویر زیر نمونه از دستگاه کاور کفش اتوماتیک را مشاهده مینمایید.



دستگاه کاور کفش حرارتی

نوع دیگری از دستگاه کاور کفش مدل حرارتی آن میباشد که از تکنولوژی منحصر به فرد خود استفاده میکند.این دستگاه دارای یک رول پی وی سی میباشد که در پشت دستگاه قرار میگیرد و به صورت اتوماتیک اندازه کاور را تنظیم کرده و اقدام به کارو کردن کش ها مینماید.این دستگاه هیچ آسیبی به کفش ها و یا پاها وارد نمیآورد.دارای ابعاد کوچکتری است و ظاهر کاربر پسند تری نیز دارد.


دستگاه کاور کفش مکانیکی

این دستگاه نیز ارزانترین و ساده ترین نوع دستگاه کاور کفش میباشد که مراحل آماده سازی کاور آن بصورت دستی است.محدودیت کاور در این دستگاه پایین است ولی در کنار قیمت پایین و ماندگاری بالا میتواند یکی از گزینه های ایده آل برای کسانی باشد که نمیخواهند خرج زیادی برای دستگاه کاور کفش بکنند.


جاروبرقی صنعتی

در بسیاری از مشاغل صنعتی استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند اجتناب ناپذیر است. جاروبرقی های صنعتی که دارای موتور های قدرتمند میباشند میتوانند نیاز این دسته از مشاغل را برطرف نمایند.شرکت آذین صنعت به عنوان یکی از تولید کنندگان جاروبرقی صنعتی در این زمینه دارای محصولات متنوع و کاربردی میباشد.در کل میتوان جاروبرقی های صنعتی را به چند دسته جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی مرکزی ، جاروبرقی هتلی و جاروبرقی دائم کار تقسیم کرد.

جاروبرقی صنعتی

این دسته از جاروبرقی های به دسته مختلف تقسیم میشوند.یکی جاروبرقی هایی که میتوانند آب و خاک را مکش کنند و دیگی جاروبرقی های مکنده خاک.هر کدام از این دسته بندی ها نیز دو نوع مختلف اتوماتیک و دستی دارند.

جاروبرقی های صنعتی گرین

این برند که تولید شرکت آذین صنعت میباشد یکی از بهترین برندهای موجود در بازار میباشد و جزو جاروبرقی های خوب به حساب میآید که میتواند با هر جاروبرقی ایرانی و خارجی رقابت کند.جاروبرقی های گرین در چهار مدل به بازار عرضه میوشند.

جاروبرقی کارواش تمام اتوماتیک


جاروبرقی صنعتی


جاروبرقی نیمه صنعتی ویلایی


جاروبرقی صنعتی دستی سه موتور


جاروبرقی صنعتی دستی دو موتور



  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • آذین صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی